duminică, 29 octombrie 2017

Incepe noua lume !






   …..”  Dumnezeu nu poate face asta. …. Dumnezeu nu poate întreba/cere asta….. Dumnezeu nu poate gândi așa……… Dumnezeu nu poate face/schimba nimic..… El trebuie să se teamă, pentru că dacă nu, Dumnezeu îl vede/pedepsește. ….”    Asa, cu aceste ganduri  traieste si de ele stie marea majoritate a omenirii.

    Știu că pentru unii sună prostește aceste lucruri. Chiar asa si este, sunt prostii !  Dar motivul pentru care sunt spuse aceste aberatii, este că oamenii asa au fost învățați timp de mii de ani. Oamenii au fost invatati  de mici copii, ca  sunt  separați de divinitate.    Oamenii traiesc in frica si cu frica.

    Pentru a putea vedea si simti lumina si adevarul lui Dumnezeu , este neaparat necesar sa eliberati frica. Eliberarea fricii este un preț mic de plătit pentru extazul de fuzionare completă cu Divinul.

Călătoria noastră spirituală este o cale de a ne preda gândurile de teamă și de a ne permite să primim inteligența infinită creativă a Universului. Când avem gânduri care se bazează pe frică, ele umbresc posibilitățile care există în același timp.

   Eliberarea de frica , recunostinta si bucuria pentru fiecare lucru marunt din viata mea ,  fac posibila fuzionarea completă cu divinul, mă aliniază cu spațiul Inteligenței Infinite, în care se întâmplă miracole.

   Daca ati ridicat constiinta voastra, daca traiti deja asa fara frica cu bucurie si recunostinta, daca sunteti atenti, in viata voastra, miracolele se manifesta deja .  Lumea ta intra cu fiecare pas in Raiul mult dorit. Ai sa constati  cum in viata ta,  apar si se implinesc dorintele tale, de la cele mai marunte in care iti doresti sa vina autobuzul in statie , pana la cele legate de abundenta din casa si de pe masa ta.

   Nu ignora puterea divina ! Dumnezeu exista si el  primeste deja la sanul sau pe cei care au ales Lumina. Pasiti cu incredere pe acest drum al luminii si iubirii divine,  si viata voastra se va schimba negresit.

    Multa vreme am luat de buna ceia ce citisem prin articole , ca atunci cand te trezesti si iti cresti constiinta , primirea anumitor daruri  divine, este clar semnul ca esti pe drumul cel bun. Nu este neaparat nevoie sa primesc “anumite daruri” !  EU, le-am primit pe ale mele , cele destinate mie personal, si sunt o fiinta fericita ca le-am recunoscut… simt ca plutesc de bucurie, simt ca sunt mai sus de al noua-lea cer, cum se spune . Minunile din viata mea, au inceput sa fie tot mai prezente, mai clare. Ele , dorintele, gandurile, au ajuns sa se implineasca aproape instant. Este atat de minunat sa vezi si sa constati cum, Dumnezeu se manifesta in viata ta !

   Nu are nici o importanta ce aleg cei de langa mine , ce gandesc ei , ce spun ei. Eu am gasit echilibrul meu si nimic nu ma poate clinti caci eu am o altfel de intelegere, eu sunt o fiinta OCROTITA ! si cum se spune 

…”Nici un fir de par nu va va fi clintit / Caci EU voi veghea asupra voastra!”

    Timpul este aproape ! Alegeti si voi  sa mergeti catre lumina divina si sa intrati in Raiul pamantului. Alegeti sa traiti ca un inger pentru a va bucura de iubirea Divina!  Nu ratati acest moment , caci va veni o clipa , cand va fi poate prea tarziu.


Namaste

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu