vineri, 23 martie 2018

Sa invatam sa fim frumosi




Cand am venit pe aceasta planeta, eram fumosi sufleteste, pentru ca tot ce creeaza Dumnezeu este frumos, aceasta frumusete o avem si in copilarie. Cu cat crestem mai mult in varsta, cu atat uitam ce am adus cu noi, nu reusim sa tinem minte cu ce am fost inzestrati. Acum cand ni se spune ca suntem Ingeri intrupati nu credem si spunem ca sunt minciuni, dar sa stiti ca acesta este Adevarul. Ce este de plans, este faptul ca am ajuns in aceste situatii urate, care nu fac altceva decat sa ne ingreuneze viata noastra. Prin neascultare si remedirea tuturor negativitatilor pe care le detinem, si sa mentinem mintea deschisa in permanenta. Daca am avea posibilitatea de a vedea ce detine fiecare in gentile lor, in buzunarele lor, vom vedea ca sunt pline de icoane, amulete, articole Feng Shui de tot felul, aducatoare de ''noroc si banii''  tot felul de alte ''minuni'' care sunt in asteptare. Dumnezeu nu doreste acest lucru, El doreste ca noi sa iubim tot si toate, asa cum ne iubeste El pe noi, doreste sa fim buni, sa traim in armonie, sa nu cunoastem invidia, ura, vorbele urate si vulgare, sa ne iubim unii pe altii, sa impartasim din experientele noastre, de cum ne-am rezolvat problemele. Sa devenim intelepti prim munca sustinuta, sa ne marim constiinta, sa avem ganduri frumoase, asta doreste Dumnezeu. Lui nu ii plac viciile, o viata destrabalata, fara responsabilitati, sa traim la voia intamplarii, fara sa avem o minte sanatoasa, nu plina de droguri si bautura. Trebuie sa luam in serios toate aceste adevaruri, ca nu se stie ce aduce ziua de maine,  daca traim in aceste conditii si ignoram toate indrumarile. Sa ne purtam ca adevarati Ingeri, care am venit pe pamant. Sa scoatem la lumina adevarata frumusete pe care am primit-o de la Dumnezeu, sa fim cu adevarat copiii lui, cei care au fost trimisi aici pe pamant.

Namaste !

F

Un comentariu: