sâmbătă, 3 martie 2018

Increderea in noi



Sa prindem curaj sa iesim din zona noastra de confort, pentru a putea sa ne indeplinim tot ce ne-am propus. Nu este un lucru usor, mai ales daca suntem incepatori in noile drumuri pe care dorim sa le schimbam. Toti am trecut prin aceste momente si prin situatii dificile , dar le-am invins, deoarece, ne-am schimbat opinia despre noi, am inceput sa ne apreciem la justa valoare. Am facut tot felul de cautari interioare, si am gasit o mare bogatie de care nici nu stiam ca exista, ca ele sunt acolo , si ne asteapta, sa luam legatura cu ele. Daca am avea si putina intelepciune, am cere sprijinul sa fim invatati si sa respectam indrumarile date. Acest lucru ne scuteste de multe ''incercari'' fara succes. Daca ai incredere in tine poti sa faci tot ce iti propui,chiar daca ai mai incercat si nu ai reusit de prima data, asta nu inseamna ca nu vei reusi, ca trebuie sa abandonezi, acest gand trebuie scos definitive din mintea ta. Nu are ce cauta acolo, iti va face numai rau si chiar ca nu vei avea succes. Elimina tot ce este in jurul tau, care nu ar fi bun pentru scopurile tale, chiar daca fac parte si cei din familia ta. Drumul tau este doar al tau, nu al mamei, al tatalui sau al bunicilor. Atat timp cat te conduci intr-o gandire pozitiva, in armonie cu tine si cu Divinitatea, nu ai de ce sa te temi. Pentru reusitele noastre sa facem alegeri cat mai corecte si bine gandite, de ele depinde stabilitatea si pe viitor. Poate va puneti intrebarea, dar, care este de fapt increderea pe care trebuie sa o avem ? Incepand cu lucrurile de care ne este ''frica'' de ele, lucrurile pe care nu le facem ca ne este ''lene'' , lucrurile greu de facut, lucrurile de care marea majoritate fug, nu le vor. Cand le vei face pe toate acestea, va apare si increderea in tine, chiar daca are pasi timizi, dar va apare. Pentru a trece peste toate  ''greutatile comode'' si prin straduinta puternica, veti asculta toate indrumarile Spiritului vostru, veti respecta invataturile lui, vom fi scutiti de multe piedici si greutati in viata. Munciti sa ajungeti la aceasta legatura cu Spiritul vostru, care asa cum stiti, este parte din Dumnezeu si stie tot ce este bine pentru noi. Nu sunt vorbe in vant,  sunt adevaruri de care trebuie sa le constientizam si sa le urmam .

Namaste !

F

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu