miercuri, 28 martie 2018

Sa fim recunoscatori




Recunostinta este una din cele mai mari virtuti ale iubirii, cand noi multumim emitem vibratia iubirii, acel multumesc spus cu sinceritate si din toata inima, ne va umple de iubire, si noi o vom da mai departe. Cand suntem recunoscatori pentru tot ce avem si multumim, acea recunostinta se intoarce la noi, prin legea atractiei. In aceste vremuri grele cand fiecare se descurca greu cu viata lui, nu uitati sa multumiti pentru fiecare lucru care vine la voi, oricat de mic ar fi, vom primi mai mult. Daca ne simtim recunoscatori pentru seviciul pe care il avem, chiar daca nu este cum ne-am dorit, viata ne va oferi si alte oportunitati sa fim multumiti. Atunci cand suntem recunoscatori pentru tot ce avem, si nu incepem cu vaicareala si nenultumirile de rigoare, Universul ne va rasplati pentru recunostinta noastra. Am putea spune ca este un multiplicator, sa fim recunoscatori si pentru lucrurile pe care le dorim in viitor, ca si cum le-am primit deja. Dumnezeu va aprecia acest lucru, ca voi ati avut incredere deplina ca le veti avea, si va avea grije sa le aveti. Care este ''secretul'' acestei recunostinte ,este credinta voastra profunda si iubirea pe care o simtiti si o emanati mai departe. Daca am fi atenti in permanenta, s-ar schimba lumea si noi toti, am fi uimiti de rezultatele obtinute. Chiar daca suntem in momente dificile ale vietii noastre, tot avem motive sa multumim pentru ceva, nu ezitati sa multumiti. Un multumesc spus din inima ca am gasit loc de parcare, ca ascultam o melodie care noua ne place mult , ca avem ochi si vedem tot in jurul nostru, ca auzim , si simtim, toate acestea par mici, dar, sunt de o mare importanta pentru noi. Multumiti ca ati fost ajutati sa intrati in legatura cu Spiritul vostru. Multumiti si iar multumiti , veti vedea rezultatele care vin la voi.

Namaste !
F

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu