sâmbătă, 24 martie 2018

Dati vietii un nou inceput



Sunt situatii cand iti doresti un nou inceput, ne dorim sa se termine o situatie care nu ne mai place, dorim altceva. Nu are nici un rost sa ramanem blocati unde nu mai simtim ca mai facem parte din acel peisaj. Este meritoriu ca ne dorim acest lucru, si nu ne complacem in acea situatie. Dorim sa facem schimbarea, pe care o dorim noi, fara sa tinem cont de ce spun cei din jurul nostru, facem aceasta schimbare pentru ca asa simtim in interiorul nostru. Sunt multe situatiile unde ne punem problema de a interveni, nu mai putem sa suportam o casatorie, dorim sa ne schimbam locul de munca, sau a murit cineva drag noua, nu mai suportam relatiile din grupul din care facem parte, dorim ca viata noastra sa se schimbe complet, am ales alte cai, dorim sa evoluam, sa schimbam tot ce este vechi in noi. Nu mai putem fi un ''pansament'' pentru sufletul nostru, dorim sa-i redam libertatea pe care o doreste, dorim ca sufletul nostru sa zambeasca cu adevarat, nu doar in aparenta.
Rentru a fi o fiinta fericita si implinita , sa poti spune ''astazi am un nou inceput pentru mine sau am inceput ceva nou pentru viata mea''.  Viata este atat de frumoasa si pretioasa incat merita sa luptam pentru ea, sa ajungem in punctul in care stim ca am facut , tot ce am putut pentru a fi mereu, intr-un ''nou inceput'' Chiar daca sunt momente cand suntem tristi, intampinam multe neajunsuri, insa noi suntem curajosi si infruntam totul, pentru ca viata este dragoste, iubire , pentru care putem sa luptam, viata se desfasoara si dincolo de cuvinte. Dati vietii un nou inceput, de cate ori puteti, luptati pentru acest lucru.

Namaste !

F

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu