luni, 5 martie 2018

Libertatea noastra



Am primit ca dar de la Dumnezeu, libertatea de a alege, sau liber arbitru, aceasta libertate il lasa pe om sa aleaga dintre posibilitatile  pe care le are, raul si binele devin astfel rezultatele alegerilor constiente, a fiecaruia dintre noi. Unii inteleg acesta libertate ca libertate a bunului plac, luand-o ca o acoperire a rautatii, a negativitatii, a tot ce implica negativismul, apoi servind argumentul ca au liber arbitru. Datorita acestei libertati putem lua orice hotarare vrem, ne putem alege propria soarta, propria realitate, sa cream orice ne dorim noi. Ajunsi in acesta situatie ne intrebam de ce nu merg lucrurile bine ? de ce avem asa de multe probleme ? necazuri, de unde vin toate acestea ? ca sunt alegerile noastre..ca datorita lor am ajuns in acesta situatie? ceva ne scapa, nu stim imediat , la prima vedere despre ce este vorba..O tinem una si buna..avem liber arbitru..DAR, de Legile lui Dumnezeu am auzit ??, le-am studiat, am avut curiozitatea sa stim despre ce este vorba, in aceste legi ? Cateroric NU, nu am fi ajuns in aceste situatii grele de rezolvat, acum ne intrebam, suntem uimiti de ce intampinam, aruncam vina pe unul si pe altul, numai noi nu suntem vinovati. Va rog sa va ganditi, sa analizati acest adevar, constientizati ce este in jurul vostru. Noi oamenii cadem in anumite patimi, dependente care le consideram libertatile noastre, am devenit dependent de Tv. de jocuri de noroc,  pe calculator, de fumat, de un limbaj vulgar, de droguri, de bautura, de violenta, minciuna...In ciuda faptului ca ne socotim propriul stapan trebuie sa avem niste reguli, totul in Univers se conduce dupa anumite legi, de ce am face noi exceptie ? care am adus acesta lume in haos. Scopul venirii noastre pe acesta planeta este Calea Evolutiei, avem sansa sa vedem ce avem de remediat. Toate lucrurile ne sunt ingaduite , dar nu toate ne sunt de folos, toate lucrurile ne sunt ingaduite, dar nu trebuie sa puna stapanire pe noi. Sa fim constienti ca vom deveni dependenti de toate acestea, si nu acesta este scopul EVOLUTIEI.

Namaste !

F

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu