duminică, 18 martie 2018

Cream ce ne dorim




Realizam oare ca avem aceasta posibilitate de a crea ce ne dorim ? si mai mult de atat, putem reveni la lucrurile nu prea laudabile pentru noi si sa rectificam, sa iertam , sa scoatem definitiv cele care sunt ''un bagaj vechi'' care nu mai corespund actualitatii, care ne elibereaza sufletul nostru de incarcaturi negative, de experiente negative, de trairi si fapte care nu sunt deloc laudabile. Pare ca suntem intr-o situatie ''jalnica'' dar este meritoriu ca am ajuns sa constientizam, sa vedem realitatea in care ne situam. In noua stare putem sa punem la punct toate situatiile din trecut, sa le modelam cum dorim, sa le dam o noua fata in aliniere cu Legile Divine. Experiente avem din moment ce am luat aceasta hotarare, realizam ca in momentul acum, traim ce am creat cu timp in urma, si chiar noi ne lovim de o multime de inconveniente de chiar creatia noastra din urma. Acum avem o alta intelegere, o alta orientare, care vine o data cu evolutia noastra. Nu mai suntem cei ce am fost nici macar cu cateva luni in urma,nu mai suntem cei care nu am avut cap sa punem in aplicare abundenta de informatii care ne-au fost acordate. Important pentru noi sa evoluam si sa putem pune in aplicare tot ce ne sta in putinta sa ne corectam viata si gandirea noastra, sa fim alaturi de cei care sunt si se conduc pe caile lui Dumnezeu. Daca inainte aveam un vis sa traim in iubire, armonie, prosperitate acum incep sa prinda contur si suntem chiar fericiti ca am ajuns in acest punct dorit. Am terminat cu viata noastra de intuneric si am pasit pe drumul Luminii si dorim sa mentinem acest drum o vesnicie. Cu siguranta ca vom reusi.

Namaste !

F

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu