miercuri, 14 martie 2018

Sa fim pregatiti sa il primim pe Dumnezeu in inima noastra



Oare ne-am intrebat ce trebuie sa stim, sa facem, sa simtim ca Dumnezeu sa vina in inima noastra? sau credem ca El poate veni in orice conditii pe care le avem noi ? Este absolut necesar sa va intrebati aceste lucruri importante. Este ca si cum l-am astepta pe Dumnezeu intr-o casa murdara, nezugravita, cu multe crapaturi, plina de mucegai si multa mizerie. Noua ne-ar placea sa fim primiti undeva in asemenea conditii ? Mai poti simti armonia ,iubirea, sa simti ca plutesti in acele conditii de mizerie ? Aceasta invitatie ne reprezinta pe noi, pe noi cei adevarati, este ''cartea noastra de vizita'' pe drumul evolutiei noastre, ne indica exact cum suntem noi, ne deschidem a ceea ce suntem. Atitudinea noastra trebuie sa fie clara din primul moment, din prima zi. Daca Dumnezeu considera ca suntem ''curati'' va ramane cu noi. El are nevoie de o inima curata, devotata, fara sa te schimbi, sa ramanem constanti in evolutia noastra , sa detinem tot ce El ne-a dat sa invatam, atunci si numai atunci vom putea ramane alaturi de El. Noi stim ca El este atotsiutor a tot si toate, cum ar putea El sa omita ceva? Cum am putea noi sa ne prezentam in fata lui decat asa cum stim ca trebuie sa fim ? Nimic nu este imposibil si cum Cerul este plin de Ingerii Lui, asa sa fim si noi. Sa fim Ingerii care am venit aici, care am fost trimisi aici .

Namaste !

F

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu