vineri, 3 martie 2017

Doamne, ce dor imi e de tine !





Camd am spus cuvintele astea, mi-am dat seama ca parca gresesc ceva…dar in acelasi timp simteam ca tanjeam dupa ceva.

 Eu stiu ca Tu nu lipsesti Doamne , caci Tu esti in inima mea! ...sufletul meu e scanteie din maretia ta. Esti scanteia divina ce ma anima si-mi da viata. Tu esti cel ce ma indruma , atunci cand NU sunt surd si ascult cu  atentie ce spune inima mea. Sufletul din mine imi vorbeste prin SENTIMENTE. Indiferent despre ce e vorba in viata mea de zi cu zi, tu ma indemni catre un drum, iar eu stiu ce sa aleg. Inima mea vorbeste prin sufletul din ea, trebuie doar sa fiu atent la ea.

Dar  de ce am simtit ca tanjesc ???... FINDCA  MI-E  DOR ! Mi-e dor de  IUBIRE!

 Am simtit si am vazut, ca tu Doamne  care ESTI insasi IUBIREA, esti alungat , hulit , nedreptatit, batjocorit , iar cei care te simt in pieptul lor , in nebunia lor , au ajuns sa creada ca sunt blestemati ,… considera ca iubirea e o “SLABICIUNE”,  ca sunt bolnavi  cu handicap!  Nu-si mai dau seama ca, lipsa de iubire  i-a facut sa creada ca Raul este cel ce e Bun in viata , ca ridica in slava si apreciaza  exact ce ar trebui alungat din viata lor…ca pretuiesc si ocrotesc “Uratul”. 

In lumea asta seaca de iubire, nimic nu are farmec, totul este tern …. Lumea este rea, copii fara vlaga, animalele bolnave si iarba se usuca.

Oameni dragi !...DESCHIDETI  OCHI !  chiar nu vedeti ca lumea asta MOARE ?

Dunmezeu sta in inima mea si ii simt mangaierea, calauzirea si iubirea .Mi-am dat seama ca tanjesc doar dupa iubirea celor din jur ..mi-ar place sa-i simt aproape, inima langa inima. Mi-e dor de lumea MEA, in care Dumnezeu  e peste tot la el acasa….Unde Soarele e bland si luminos , iarba este grasa si apele sunt limpezi … unde zambetul si fericirea  insenineaza orice viata. Doamne, ce dor imi e sa te simt si-n cel de  langa mine.

Un inger ratacit in lumea asta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu