vineri, 30 iunie 2017

Transformarea voastra




Va veti gandi ,oare ce am eu de transformat la mine ?nu fac rau nimanui ?nu am apucaturi rele ?imi vad de seviciul meu ?am grije de famile ?ce transformare sa mai fac?
Este nevoie de o foarte mare transformare a mintii voastre,o inoire a ei ,o primenire a mintii.La inceput poate nu spune mare lucru ,dar cu rabdare si cu
meditatie ,vei simti cum aceste cuvinte vibreaza
profund in inima voastra si parca auzi glasul inimii cum doreste ca voi sa incepeti aceasta schimbare,
aceasta transformare a intregii voastre fiinte,nu ne referim la cea corporala .Cand ne traim viata in mare tensiune si pe pilot automat nici gand sa
abordam o transformare a noastra .Si datorita acestei tensini mintea este intr-o stare de confuzie
nu poate procesa toate informatiile ce vin ,ca noutate .Astazi se vorbeste peste tot ,de Noua Era ,
dar se face ceva pentru ea ?cu ce contribuie fiecare pentru Noul Cer si Noul Pamant?Facem noi tot ce este necesar pentru implinirea lor ?Merau s-a spus
si s-a repetat ,mergeti pe calea lui Dumnezeu ,
nimic nu se poate fara el ,cum sa stim noi ce avem de facut ?ca doar suntem copii lui si El decide ce este de facut .Cu cat vom avea o intelegere mai profunda si mai limpede cu atat vom fi pe drumul cel bun .Struniti mintea si nu o lasati sa va conduca ea pe voi ,ofertii exact ce are nevoie ,eliberati-o de lucruri inutile si nefolositoare ,atunci v-a raspune
la indrumarile voastre .Nu lasati nimic la voia intamplarii.Rugati-va pentru o intelegere corecta si profunda .

Namaste .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu