joi, 31 august 2017

Ce pretuiti cel mai mult ?





Dintr-o analiza facuta pe cateva mii de oameni ,care au vrut sa raspunda unor intrebari, a reiesit ca interesul cel mai mare a fost ,
starea materiala ,banii si iar banii .Este foarte adevarat sunt foarte necesari ,insa cum se spune popular ''ati vine sufletul pentru bani '' este o insulta adusa lui Dumnezeu ,pentru ca EL ,are grije de copiii lui
si le ofera tot ce isi doresc ,dar in conditiile pe care le doreste un Tata.
De ce trebuie sa tinem cont de conditiile lui ??deoarece El ne-a creat
si El se intereseaza de existent noastra .


Voi chiar credeti ca a fi bogat ,de nu mai sti de tine ,nu sunt probleme
grave? ,nu sunt bolnavi ?,nu au copii care sunt deja prinsi in lanturile
drogurilor? ,ca familia lor este dezbinata si multe altele care se abat asupra lor ? Nu ii fericiti pe acestia ,nu credeti ca acele averi ce le detin ,a rezolvat viata lor . Au fost puse intrebari multor bogati inainte sa moara ,ce credeti ca au raspuns ,la intrebarea pusa  '' ce le pare rau ca nu au facut in viata lor ?''Raspunsurile lor sunt uimitoare :
Imi pare rau ca nu am spus te iubesc ,imi pare rau ca nu am apreciat
familia ,imi pare rau ca nu am facut ce mi-a spus inima mea !!!??Dupa o viata petrecuta in ''bogatii pamantene '' ,realizeaza ca acum este prea tarziu si nu mai au timpul necesar ,sa recupereze toate acestea .NU procedati la fel ca ei ,nu va lasati tarati in ''valurile ''bogatiei ,sunt lucruri lumesti ,
care dispar o data cu voi .Aici pe pamant este nevoie de lectia suprema ,care se numeste ''lectia evolutiei '' tineti cont de ea .Intr-o
zi va veni o scadenta si nimeni nu va scapa nepedepsit ,faceti de asa natura sa nu va numarati printre ei .Dumnezeu are portile larg deschise si primeste pe toti in bratele lui.Multumiti pentru acesta oportunitate .


Namaste !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu