sâmbătă, 16 septembrie 2017

Am invatat




Am invatat si stiu ca sunt copilul Creatorului Suprem .
Am invatat ca Dumnezeu nu ne da tot cea ce noi cerem.
Am invatat ca banii si bogatiile nu fac oamenii mai buni.
Am invatat ca lucrurile marunte de zi cu zi ,fac viata mai frumoasa.
Am invatat ca fiecare doreste sa fie iubit si apreciat.
Am invatat ca ignorand nu schimbi nimic.
Am invatat ca Iubirea ,nu timpul  vindeca ranile.
Am invatat ca cea mai buna metoda de a evolua este sa fiu alaturi de oameni care doresc acelasi lucru .
Am invatat ca oricarei persone sa-i zambesti si sa-i doresti o zi buna.
Am invatat ca nimeni nu este perfect ,dar find impreuna lucrurile se schimba.
Am invatat ca viata te supune multor incercari.
Am invatat ca nimic nu este intamplator.
Am invatat ca daca ai in suflet rautate ,Iubirea si fericirea vor cauta un alt suflet sa se instaleze.
Am invatat  ca multi regreta ca nu au  spus ''te iubesc '' celor care nu mai sunt
 Am invatat ca un zambet te dispune pe tine si pe cel caruia il adresezi.
Am invatat ca nu pot sa aleg cum sa ma simt ,dar pot sa aleg ceea ce simt.
Am invatat ca trebuie sa dam sfaturi ,cand ni se cer si cand viata cuiva este in pericol.
Am invatat ca Dumnezeu ,este in permanenta langa noi si asteapta ca noi sa-l chemam.
Am invatat ca in permanenta avem de invatat.
Am invatat ca cel mai frumos lucru este sa IUBESTI.


Namaste !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu