luni, 2 aprilie 2018

Bucura-te de experientele vietii tale




Cand dupa multe cautari am reusit sa ne gasim un drum, pe care credem ca este cel mai bun pentru noi, am facut multe schimbari, care ne tineau pe loc, eram intr-o stagnare a noastra, am trecut prin multe obstacole sa ajungem unde am dorit. Nici acum, nu putem spune ca am terminat, ca nu mai avem nimic de facut cu viata noastra. Nici nu s-ar putea altfel, deoarece totul este in schimbare , tot ce ne inconjoara, va trebuii ca in permanenta sa facem fata noilor schimbari. In toate aceste schimbari, pe care noi le-am facut , le facem incontinuare, am castigat multa experienta, ne-am lovit de multe situatii,  neprevazute in drumul pe care noi l-am parcurs. Aceste experiente sa le punem deja in practica, nu sa le tinem acolo undeva..in acest fel vom vedea daca si aici avem de revizuit, de schimbat , ce a fost ieri, nu mai corespunde astazi. Ne dorim sa avem o minte sanatoasa, sa evoluam la nivel de Spirit, sa traim in armonie cu noi insine cu cei din jurul nostru. Putem face acest lucru zi de zi, pentru ca ne dorim acest lucru, il simtim, primim semnale de la Spiritul nostru ca este multumit de noi, am ajuns intr-o relatie avansata, chiar ne ghidam dupa indrumarile lui, care sunt nelimitate, suntem fericiti alaturi de El. Am ajuns la nivelul cand nu ne mai suparam pe o persoana care se poarta urat cu noi, nu o uram, nu ii dorim raul, sau sa ne razbunam pe ea. Am inteles ca drumul nostru este altul , nu ne mai intereseaza astfel de comportamente, am trecut testul cu mare succes, incet, incet asa vom trece si peste celelalte. Suntem fericiti ca am reusit sa nu ne mai facem griji, pe care le aveam inainte. Dati frau liber si bucurati-va de viata alaturi de Spiritul vostru , care va conduce cu siguranta la Dumnezeu.

Namaste !


F

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu