vineri, 12 octombrie 2018

Rugaciuni




Rugaciune pentru linistea sufleteasca
Doamne da-mi liniste sufleteasca.Ajuta-ma sa imi gasesc pacea si linistea,sa am in mine iubire pentru toata lumea,sa nu vad necazuri acolo unde nu sunt,sa fiu bine permanet,sa fi langa mine in orice moment al vietii mele.

Rugaciune pentru sanatate
Doamne ajuta-ma sa fiu sanatos,sa imi fie sanatoasa familia.Te rog doamne sa fi permanent langa mine,sa imi trimiti Ingeri pazitori cand am nevoie.Gandul meu este permanent la tine,pentru ca fara tine sunt pierdut in aceasta lume.

Rugaciune pentru prosperitate
Doamne ajuta-ma sa am ce imi doresc,sa am spor in casa si la bani,sa nu am necazuri financiare.Te rog Doamne sa imi dai reusite de toate felurile,sa fi permanent langa mine,sa vina prosperitatea si in casa mea.

“Toate cate cereti, rugandu-va, sa credeti ca le-ati primit deja si le veti avea”, a zis Iisus (Marcu, cap. 11, verset 24)


Doamne, intoarce-ti fata catre mine si asculta putina mea rugaciune. Eu....(nume) vin in fata ta si te rog cu inima curata, sa ma indrumi sa fac ceea ce imi este sortit pentru a-mi indeplini misiunea divina si a dobandi armonia, pentru ajutorarea semenilor mei si a ridica tara mea acolo unde-i este destinat!
Iti multumesc Doamne pentru ca ma asculti!

Amin! "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu