vineri, 24 noiembrie 2017

Esti liber sa iti alegi calea



Avem toata libertatea sa ne alegem calea in viata noastra, nu este deloc usor acest lucru, deoarece am fost crescuti cum au decis parintii, bunicii,  biserica, cu idei invechite. Cand am ajuns sa putem decide ''singuri'' ne gandim ca nu putem face ce dorim, nici macar acum cand am putea sa ne alegem cea ce dorim. Nu vrem sa suparam familia, pe cei din jurul nostru, si uite asa ne complacem in  vechile tipare. In acest mod gandesc o multime de oameni, si nu vor sa se desparta de confortul lor. Nu asa trebuie sa procedam,  vom ajunge sa avem regrete ca nu am facut alegerile pe care le-am dorit.  Este important sa stii ce alegi, ca sa nu ajungi sa culegi. Daca veti alege drumul spiritual sa aveti mare grija sa nu incurcati caile lui Dumnezeu cu ideile invechite, cutumele si dogmele nu au nicio legatura. Avem multe carari pe care putem merge, dar tinta este aceasi pentru fiecare. Chiar daca acum nu vreti sa alegeti calea de a ajunge la Dumnezeu, mai devreme sau mai tarziu tot acolo veti ajunge. Asa a hotarat Dumnezeu, copiii lui se vor intoarce de unde au plecat, el are rabdare si asteapta. Esti liber sa iti alegi calea , dar cerceteaza-ti inima sa sti daca esti la locul potrivit si daca ai constiinta impacata cu aceasta alegere. Deoarece va trebui sa dai cele mai bune rezultate cu bucurie si iubire. Doar spiritualitatea schimba totul in om si poate intelege frumusetea din imensul ocean al lui Dumnezeu.

   
Namaste !

F

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu