miercuri, 7 februarie 2018

Nu realizam ce ni se intampla



Pentru a realiza ce se intampla cu viata noastra, avem mare nevoie de mult calm, de o analiza amanuntita a noastra, de o mare responsabilitate pentru a hotara ce avem de facut cu noi, cu familia noastra si cei din jurul nostru. Probabil ca vom ajunge la niste concluzii care nu ne asteptam, nu eram constienti de existenta multor nereguli din viata noastra ,ne-am lasat putrati de val si nu am fost atenti unde am ajuns. Sau din analiza noastra, am constatat ca avem unele lucruri de schimbat, ca situatia nu este atat de grava si putem remedia aceste lucruri. De multe ori realizam ca am intalnit in viata noastra oameni cu suflete frumoase, dar , nu le-am acordat atentia cuvenita, acest lucru il realizam mult prea tarziu. Daca vom reusi sa indeplinim un vis al nostru, in care ne-am pus multe sperante si credeam ca ne va fi bine, iar la indeplinirea lui constatam ca nu este cum ne-am dorit si asteptat. acel vis era din mintea noastra, si am ramas dezamagiti de rezultat. Cand noi realizam un vis al Sufletului nostru, ne umplem de fericire si suntem extrem de multumiti. Realizand diferentele ,vom fi constienti si vom sti ce avem de facut pe viitor. In permanenta sa fim vigilenti cu noi insine, sa realizam ce ni se intampla, sa luam masurile de remediere in orice situatie. In momentul cand credem ca nu reusim , nu suntem siguri de drumul nostru, nu ezitati sa cereti ajutor, veti fi indrumati si ajutati.

Namaste !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu