marți, 20 februarie 2018

Viata mea este frumoasa



Intr-adevar, viata este frumosa, pentru ca asa am luat horararea sa fie, asa am hotarat sa procedez zi de zi, cine are de castigat din acesata hotarare a mea ? eu si numai eu. Daca incep sa ma vait de cand ma scol, pana ma culc, sau sa judec tot neamul sau prietenii, imi fac rau mie , ma supar, incep deja sa acumulez negativitate si singur  nu mai pot sa tin acea frumusete a vietii mele.
Daca suntem una din persoanele, care se multumesc  cu ce are, apreciaza sa fie sanatos, liber, iubit si ofera iubire, are liniste, cum sa nu fi fericit cu aceste bogatii  ?, care nu pot fi cumparate cu bani grei. Sa nu credem ca avand bani, suntem fericiti, banii sunt necesari cat sa ne putem descurca, cu cat sunt mai multi , cu atat tentatiile si ispitele sunt mult mai mari. Acest lucru ne va scoate de pe drumul lui Dumnezeu, si a dorintei noastre de evolutie. Viata noastra este frumosa pentru ca zilnic vizualizam si aducem frumosul in viata noastra, asa cum simtim noi si cum simtim in adancul sufletului nostru. Daca ne straduim sa avem ganduri frumoase si pozitive si vom aduce  noi energii pozitive care ne vor ajuta in orice facem.
Sa fim in permanenta constienti de noi, pas cu pas si zi de zi sa ne construim o viata frumoasa si luminoasa, sa fim buni si generosi , sa iubim ce este in jurul nostru.Fiti fericiti si fericirea va pune stapanire pe voi, nu va lasati impresionati de lucruri neplacute, ele vin si pleaca, voi ramaneti in permanenta puternici si fericiti, deoarece este creatia voastra de a avea o viata frumoasa. Zambiti astazi si mereu, sa stergeti si sa indepartati toate lacrimile si durerile voastre, nu au ce cauta, cand doresti ca viata ta sa fie frumoasa, si poate a celor din jur. Intradevar viata este frumoasa cand si noi suntem frumosi si cautam frumosul. Frumos este tot ce vine de la Divinitate si ne este oferit din plin, cu mare generozitate, bucurati-va de ea. Sa nu uitam frumusetea exterioara nu este totul, frumusetea este ceva special care vine din interior, care vine de la Spiritul nostru si strabate peste orice

Namaste !

F

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu