marți, 1 mai 2018

Convingeri limitative de care trebuie sa scapam



De ce sa nu traim o viata implinita si frumoasa, asa cum este firesc pentru fiecare dintre noi ? Dar de cele mai multe ori nu putem merge pe acest drum pentru ca avem o multime de convingeri care ne limiteaza sa ne traim viata asa cum vrem. Inca de mici copii am fost crescuti, in cele mai multe cazuri de bunicii nostri care ne-au format dupa cum au stiut ei de ani si ani. La biserica am fost si suntem ''invatati'' sa respectam legi si reguli bisericesti, vechi de mii de ani. Toate acestea nu sunt vorbe in vant, pentru ca Vaticanul, papa Francisc a afirmat despre biblie ca este DEPASITA si urmeaza sa fie schimbata !!!!! In timpurile in care traim si dorim sa construim o Noua Lume, indicat este ca toate aceste convingeri pe care le avem, nu mai corespund si putem spune ca va trebui sa plecam de la zero cu invataturile noastre. Daca acest lucru il simtim adanc in inima noastra, nu avem de ce sa ne oprim. Atat de des auzim spunandu-se, eu nu am experienta, imi este teama sa incep ceva nou, nu sunt suficient de inteligent, este prea tarziu pentru mine, deja am o varsta, nu am timp de asa ceva, sunt foarte ocupat si nu am chef, daca asa a mers tot neamul meu de ce sa fac altfel de cum au facut ei ?, nu pot sa depasesc anumite limite deoarece toti fac la fel. Dupa cum se vede lista este lunga si mai sunt multe altele care ar trebui mentionate. Toate acestea sunt convingeri limitative, si a-si spune '' constrangeri '' limitative. Sa analizam toatea acestea, de mai multe ori si apoi sa luam horararea cea mai buna noua. In toate lucrurile noi, este nevoie sa fim pionierii acelei ''noi cai'' Cel mai mare ajutor pentru noi, este legatura cu Spiritul nostru, care ne va ghida si indruma  pe calea cea mai buna, si hotararea noastra ferma, pentru a aduce acel ''nou'' Suntem Ingeri trimisi de Dumnezeu pe pamant, si sa ne purtam ca atare.

Namaste !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu