joi, 10 mai 2018

Cum sa traim in armonie




Ne dorim sa traim in armonie, este un lucru foarte bun, dar nu este chiar asa de usor de realizat, deoarece trebuie sa gasim ceva comun  cu cei care sunt in jurul nostru, in familia noastra, la locul de munca. Daca am duce o viata simpla, am fi in primul rand in armonie cu noi insine, am trata corpul si Spiritul ca un tot, in acest fel am impiedica dezechilibrele din noi, am descoperi frumusetea din noi, nu am mai fi interesati de placerile lumesti. Am fi preocupati cu mentinerea acestor '' comori '' interioare, ne putem dedica frumosului din interiorul nostru. Vom fi in armonie cand am uitat trecutul si l-am eliminat, acum vom incepe sa cream, pentru o Lume Noua.
Putem trai in armonie cu natura, poate mult mai bine decat cu oamenii, acolo ne simtim liberi, o iubim si suntem fericiti in mijlocul ei. Ne dorim sa traim intr-o societate care protejeaza natura si bogatiile ei, deja sunt semnale de alarma transmise de ea, de abuzurile pana la extrema facute asupra ei. Abuzuri care isi vor spune cuvantul cat de curand. Sa o iubim si sa o respectam, asa cum ne iubeste ea pe noi, sa fim iubitori, sa raspandim energia iubirii, care vindeca, iarta, uneste, inlatura toata negativitatea, care este imensa pe acest pamant. Nu este greu de vazut ca trebuiesc luate masuri urgente sa putem trai in armonie unul cu celalalt. Unde este iubire , dragoste si armonie este si Dumnezeu.

Namaste !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu