joi, 31 mai 2018

Sa nu fugim de responsabilitati




 Noi oameni cam fugim de resonsabilitati, daca s-ar putea sa le faca altcineva pentru noi. Dar credeti ca se poate scapa de responsabilitati ?  poate, doar temporar, si in urmatoarea viata faci si ce trebuia acum. Asa ca cel mai bine sa ne confruntam cu ele acum, idiferent cate sunt, daca nu avem si alte restante, din alte vieti. Asa se intampla de ce unii oameni sunt plini de necazuri si probleme, cine stie ce a facut altadata si acum trage de nu mai stie de el. Nu fugii niciodata de responsabilitatile tale , iti apartin rezolva tot ce ai. Nu stim ce ne rezerva viitorul, tocmai de aceea pasim increzatori si liberi nu incarcati de lucruri nerezolvate. Sa gasim o cale de rezolvare si sa ne impacam chiar cu noi insine. Cu cat fugim mai tare de ele cu atat ne afundam in ele, ca pana la urma sa fie o fuga inchipuita. Responsabilitatea este vazuta ca negativa, nu este chiar asa, toate aceste probleme ce le avem, ne intaresc , ne dau o experienta de viata, multe dintre ele nu ne plac deloc, dar nu sunt '' pe alese si culese '', sa nu renuntam cu usurinta la ele, sa facem tot felul de incercari. Fie ca aste vorba se familia noastra, de copii, de locul de munca, de sanatate. Dar, noi in permanenta suntem tentati si chiar simtim poate, sa ne ocupam de lucrurile trecatoare , care astazi sunt si maine nu. O mare responsabilitate o avem fata de Dumnezeu, am fost trimisi de El sa venim la scoala Pamant. Sa ne intrebam zi de zi, am trecut toate examenele, unde mai am de corectat, ce trebuie sa fac sa ajung unde mi-am propus, oare este suficient cum am facut pana acum ? Acestea sunt adevaratele responsabilitati, grija noastra zilnica de a evolua si a tine drumul ascensiunii. Veti proceda asa, ati trecut toate examenele.

Namaste !

F

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu