luni, 30 iulie 2018

Drumul spre fericire




   Cautam tot timpul drumul cel mai bun pentru noi, si in final poate reusim sa-l gasim, dupa multe cautari, ne-am gasit calea. O urman si suntem fericiti ca am reusit.

Sunt fericita ca l-am descoperit pe Dumnezeu
Sunt fericita ca am reusit sa imi ofer afectiune mie si celor din jur
Sunt fericita ca pot sa imi zambesc mie si celor care sunt cu mine
Sunt fericita ca merg pe calea evolutiei
Sunt fericita ca pot comunica cu Spiritul meu
Sunt fericita ca imi deschid mintea si inima, la tot ce este nou
Sunt fericita ca sunt ghidata si urmez drumul evolutiei
Sunt fericita ca pot ajuta pe cei care imi cer ajutorul
Sunt fericita sa pot lua decizii responsabile in orice situatii
Sunt fericita ca pot sa iubesc si sa ofer iubire

Sunt fericita si incerc sa devin un model pentru cei din jur
Sunt fericita ca ma respect si ii respect pe cei din jurul meu
Sunt fericita ca am ajuns sa constientizez ce se petrece in jurul meu
Sunt fericita ca cel mai bun prieten este Spiritul meu
Sunt fericita ca pot invata lucruri noi
Sunt fericita ca sunt indrumata pe drumul ce duce la Tatal Ceresc
Sunt fericita sa pot face fata tuturor invataturilor
Sunt fericita ca inteleg si doresc sa fiu un elev ascultator
Sunt fericita ca sunt supusa la tot felul de teste
Sunt fericita ca am gasit IUBIREA SI FERICIREA DIVINA

Namaste !

F

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu