joi, 5 iulie 2018

Multumesc Tata Creator pentru tot si toate





Multumesc ca am venit sa experimentez pe aceasta planeta
Multumesc pentru Iubirea pe care mi-o dai
Multumesc ca prin Sinele meu sunt  in legatura cu tine
Multumesc pentru toate darurile pe care voi ajunge la ele
Multumesc ca ma imbraci in Iubirea si Lumina ta
Multumesc de splendoarea naturii ce ma inconjoara
Multumesc ca imi raspunzi la intrebarile mele
Multumesc si sunt fericita ca sunt unul din copiii Tai
Multumesc pentru tot ce am inteles prin harul Tau
Multumesc pentru razele soarelui si picaturile ploii
Multumesc pentru ciripitul pasarilor cerului
Multumesc pentru ca ma indrumi sa ajung la Tine
Multumesc ca esti cu mine mereu
Multumesc pentru tot ce m-ai invatat sa creez prin Tine
Multumesc pentru fiecare clipa traita cu tine, prin Sinele meu
Multumesc ca ma asculti si ma indrumi
Multumesc ca mi-ai aratat drumul spre tine
Multumesc pentru bucuria si Iubirea din inima mea
Multumesc pentru viata mea
Multumesc pentru tot ce ma inconjoara
Multumesc pentru prietenii mei
Multumesc ca am putut sa iti scriu toate acestea
Te iubesc si te rog sa ma veghezi mereu

Unul din copiii Tai Doamne

F

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu