joi, 26 iulie 2018

Planul Divin




  Tot ce traim noi astazi pe aceasta planeta nu face parte din Planul Divin, este doar rezultatul a ceea ce am semanat cu multi ani in urma. Ne place sau nu, acum culegem roadele la ceea ce chiar noi am semanat. Se vede bine cum am '' stiut '' la acea vreme sa ne alegem calea.

 Datorita indepartarii de Creator, fortele intunericului a pus stapanire pe cei de lumina si acum suportam consecintele acelor alegeri gresite facute de noi. Avem Liber arbitru si nu am stiut sa il folosim cum se cuvine, nici acum nu stim, si daca cineva ne atrage atentia, fara sa gandim sau sa analizam dam raspunsul cel mai usor '' fiecare cu alegerile lui '' frumoase alegeri ca nu mai stim de capul nostru.

. Probabil vor mai  fi multe generatii pana vom face alegerile in rand cu Tatal Creator. Am avut sansa ca fiecare om sa intre in Dumnezeirea lui...am AVUT-O, nu am fost in stare sa o mentinem, vor trece multe generatii pana vom intelege ce avem de facut.


Informatiile care se dau acum, ne spun si ne avertizeaza ca totul este foarte bine, credeti asa ceva , cand viata este din ce in ce mai grea ? Nu este greu de inteles cine ar dori ca noi sa stagnam, sa nu avansam si sa batem pasul pe loc de ani si ani. Oameni buni si dragi treziti-va la realitate.

 Ceea ce traim noi acum nu este planul fortelor de Lumina, a Tatalui Creator. Prin neascultarea noastra si ratacirea drumului acel plan Divin ne-a fost ridicat de fortele intunericului, daca amanam mereu trezirea noastra aici ramanem ..daca sunteti multumiti de acest lucru vom avea situatii si mai grele ca acum.

 Alegerile va apartin. Nimeni nu va putea spune ca nu a stiut ca nu a fost informat.

Namaste !

F

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu