miercuri, 22 august 2018

Cei care pleaca si cei care raman




De multe ori ne intrebam, de ce oare nu mi-am continuat drumul meu pe care l-am ales cu mare grija ? am plecat si am renuntat la tot ..desi timpul a trecut, nu reusim, sa intelegem nici acum de ce am facut acea  schimbare, care nu a dat rezultatul dorit.

 Sa nu uitati, niciodata nu este tarziu sa reluam si sa analizam viata noastra, sa nu ne lasam pana nu ne simtim in siguranta si multumiti de ceea ce am ales. Cei care raman pe drumul ales, drum care ne duce la Dumnezeu, sunt fiinte stabile, nu sar de colo, colo, ele stiu ca nimic nu se face fara Dumnezeu si  voia lui. Cel mai important este sa ramanem in bucurie si armonie cu noi si cu cele din jur.

 Chiar daca nu suntem la fel ca toata lumea, nu vedem lucrurile cum le vad ei, nu intelegem cum ei inteleg, sa ne construim ce dorim , asa cum dorim si stim ca vin de la Dumnezeu. Stim ca suntem pe drumul cel bun, deoarece suntem in legatura cu Spiritul nostru, si vom avea tot ce este nevoie sa evoluam si sa ramanem alaturi de Dumnezeu.

 Invataturile primate ne ajuta sa invata, toti putem beneficia de ele. Tatal Ceresc , ne-a dat tot ce avem nevoie sa nu ne pierdem pe drum. Depinde de noi cum ajungem la aceste invataturi, ele ne calauzesc si ne arata drumul spre Casa.

Namaste !

F

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu