joi, 16 august 2018

Ne intrebam, pe mine ma iubeste Dumnezeu ?





      Suntem curiosi si vrem sa stim daca suntem iubiti de Dumnezeu, pe toti copiii Lui Dumnezeu ii iubeste , cum ar putea fi altfel ? Dumnezeu stie ca nu toti  copiii Lui sunt la fel , care mai decare mai nazdravan si mai ratacit. Are si copiii buni ascultatori care merg pe drumul aratat de El.

Pentru fiecare dintre noi are metodele Lui bine stabilite si mai devreme sau mai tarziu tot in punctul de unde am plecat ne vom intoarce . De ce sa pierdem timpul cu lucruri inutile si nefolositoare care nu ne ajuta la drumul ce il avem de facut ?

Nimeni nu poate spune ca nu este indrumat, sfatuit ce are de facut in viata sa. Nimeni nu poate spune, eu nu am fost ajutat, eu nu am fost indrumat, nimeni nu poate spune. Stim, sau ar trebui sa stim ca  sa primim indrumari va trebui sa ajungem la un anumit nivel de evolutie , sa putem intelege mesajele ce le vom primi. Cat mai multi, daca nu toti sa facem parte din aceasta categorie. Dumnezeu asteapta pe toti copiii lui.

Namaste !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu