marți, 28 august 2018

Oamenii au uitat sa iubeasca




      Adesea ne intrebam de ce oamenii au uitat sa iubeasca, motive sunt multe, totul se face in graba, am uitat sa avem rabdare, sa aleagm ce spune inima noastra, nu mama sau rudele. Este viata noastra, noi o traim si noi hotaram. Sa nu confundam iubirea cu placerile de scurta durata.

Noi suntem facuti din iubire , Dumnezeu este iubire si din iubirea lui am aparut noi. Sa fim la inaltimea data de Dumnezeu. Sunt oameni care te mangaie si te imbratisaza , dar nu te iubesc, cine merge in viata dupa legile Divine simte acest lucru, nu trebuie sa le spuna cineva.

Este o mare diferenta intre iubirea pamanteana si iubirea Divina oricat de mult am vrea sa spunem ca sunt la fel , nu sunt. Am uitat sa spunem cuiva '' te iubesc '' din toata inima si simtirea noastra, in cazul ca am ajuns la ea. Nu putem vorbi prea mult de iubire ,pentru ca vorbeste ea pentru noi, prin gesturi gingase, dintr-o priviere care ajunge direct la inima ta, trebuie sa ne dam seama si sa simtim acesta. Cei ce simt adevarata iubire sunt fiinte norocose. Cereti ghidare si indrumare daca va doriti cu adevarat sa ajungeti aici.

Namaste !

F

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu