duminică, 24 iunie 2018

Ce ai facut cu viata ta ?




              Sa fim constienti ca v-a sosi ziua cand vom fi intrebaiti, ce ai facut cu viata ta ? Cred ca stiti cine ne v-a intreba ?, nimeni altul, decat Dumnezeu, atunci este ziua '' cea mare '', sa fim pregatiti de acum ce vom raspunde.

 Nimeni nu va putea spune, eu nu am stiut ca va veni o astfel de zi, mie nu mi-a spus nimeni ca va exista aceasta zi. Intipariti-va bine in minte, ca va exista aceasta zi, si incepeti de acum, sa lucrati cat de mult puteti la ea.

 Nu putem spune ca am fost lasati singuri  fara un ajutor, sau indrumator in viata noastra. Ca noi nu ne-am straduit, nu am facut nimic din tot ce ar fi fost de facut in drumul evolutiei, vom raspunde la timpul potrivit.

 Consecintele le vom afla, indicat sa nu avem nici un fel de restanta. Aici nu este de joaca, nu avem nici un fel de scuza sau ingaduire, este ziua tuturor scadentelor. Avem o multime de exemple pamantene, care nu pot fi comparate, cu cele divine.

 Dar stim ce ne asteapta, daca nu ai platit la timp ratele la casa, sau sunt situatii dureroase in familii, si nu s-a platit, banca iti va lua casa, fara mila si regret. Fiti atenti la toate care trebuie sa fie in acord cu Legile Divine, nu amanati, incepeti chiar acum, nu maine sau poimaine, este in folosul vostru suprem.

Namaste !

F

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu