vineri, 22 iunie 2018

Nu lasati gandurile sa aleaga pentru voi




    Sa nu permitem niciodata, gandurile sa aleaga pentru noi, nu ne ghidam in viata dupa ganduri, noi suntem la comanda vietii noastre. Gandurile vin si trec, daca am face ce gandim in cateva minute ne-am ingrozi. Daca am avea rabdare sa observam ce gandim, intr-o perioada scurta de timp, aproape veti spune '' nu sunt eu, aceasta persoana '' dar, din nefericire chiar noi suntem. O data ce am constientizat acest adevar, cu atentie marita nu il vom mai repeta. Din multimea de ganduri pe care le avem zi de zi, sa ne obisnuim sa alegem doar pe cele pozitive, acele ganduri, cu care noi rezonam . Daca facem parte din categoria celor care, nu prea au ganduri pozitive, sa intelegem ca pur si simplu ne '' otravim '' viata cu gandirea negativa, de evolutie nici nu se poate vorbi, si vrem nu vrem , tot la ganduri pozitive vom reveni. Nu este cale de mijloc sa ajungem la Tatal Creator. Sta in puterea fiecaruia sa caute subiecte cu ganduri pozitive, cu ganduri de iubire, de armonie, si capatand experienta pe parcurs, le vom simti, nu numai sa le gandim. Totul este posibil numai sa vrem sa facem aceste schimbari. Chiar credem ca se scriu atat de multe pagini, referitor la ganuri pozitive, si trairi pozitive, daca ele nu ne-ar fi de folos ? ne-ar face rau in viata noastra ?. Dar, cel mai indicat si bine ar fi ca fiecare sa experimenteze toate acestea si va vedea rezultate spectaculoase cu viata lor. Daca vom ruga sa fim indrumati, sa primim ganduri pozitive, chiar ca suntem pe drumul cel mai bun.

Namaste !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu