vineri, 1 iunie 2018

Sa nu ne suparam





        O sa spuneti ca este greu acest lucru, poate pentru unii chiar imposibil, dar tinand cont de legea bumerangului, tot ceea ce emitem in atmosfera, ganduri , vorbe, suparari, fapte urate, fapte frumoase , ganduri frumoase, multa iubire, sau multa ura, toate se intorc la noi, producand efecte in campul nostru energetic.

De aceea nimeni nu poate face rau altuia fara sa plateasca, am incalcat legile Universului suportam consecintele. De aceea oricand avem ganduri negative, suparari, sa le inlocuim cu ganduri de iubire si armonie, tineti minte , la noi vor veni.

Orice gand rau, reprezinta un atac energetic, care aduce un prejudiciu omului respectiv. Nu realizam ca ne '' omoram '' intre noi, si lumea intreaga, suportam consecintele chiar ale noastre, suntem intrigati ca nimic nu merge cum trebuie. Cand va fi ordine si disciplina, totul va fi in armonie si intelegere cu legile Universului.

Nimeni nu poate face acest lucru decat noi, zi de zi, daca dorim sa avem o viata frumoasa, cu tot ce ne ofera ea. Orice expresie dura, spusa cu rautate, ne poate provoca un rau noua si celui care o adresam, si putem ramane cu dureri in suflet ca am avut astfel de lucruri urate.

Se cuvine sa iertam, atat pe noi cat si pe cel care ne-am suparat, sa trimitem numai ganduri de iubire si armonie.

Namaste !

Un comentariu:

  1. Buna ! Sunt absolut de acord cu ce afirmi , sunt adevaruri pe care le-am experimentat mult timp in viata mea pana ce am devenit constienta de ele . Lucrurile se vor schimba radical in jurul nostru , daca toti oamenii sau macar majoritatea vor deveni constienti de aceasta .

    RăspundețiȘtergere