sâmbătă, 30 iunie 2018

Ratacitori prin viata





Toti, sau aproape toti am avut momente ca am ratacit in viata noastra, ne-am lasat purtati pe valurile iluziilor, si nu am mai reusit sa ajungem in portul propus. Dar si aceste rataciri isi au rostul lor, atunci cand constientizam  ca nu este bine cum am facut si rectificam, de fapt in acel timp am acumulat o experienta.

 Daca ratacirile se tin lant si nu avem, nu putem sa ne descurcam, sa ne redresam din aceste rataciri, atunci intradevar, suntem pierduti in ratacire. Ratacirea apare in marea majoritate din lipsa unei tinte in viata fiecaruia.

 Pana cand reusim sa ne decidem ce anume avem de facut  cu viata noastra, vom trece prin multe rataciri. Ele pot fi evitate, daca spunem stop cu hotarare si actionam ce avem de facut.

Multi vor spune , cum sa ma descurc ? Daca vom sta de vorba cu noi insine si vom vedea ce dorim de la viata noastra si vom sti ca acel aspect pe care l-am ales ,ne reprezinta pe noi, atunci vom face tot ce ne sta in putinta si pe acel drum vom merge.

 Daca avem si multe informatii despre ce dorim , atunci drumul ne va fi usor. Tatal Creator mereu asteapta dupa copiii lui ratacitori, care colinda pe unde nici ei nu mai stiu , ca in final  ajung acasa. Cam sifonati si dezorientati, care nu au reusit sa isi gaseasca un drum in viata, dar au reusit sa se intoarca de unde au plecat. Cat de bine ar fi sa nu ajungem in astfel de situatii, sa stim ca avem posibilitatea sa cerem ajutor si vom fi  indrumati si ajutati de Ingerul nostru .

Namaste !
F

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu