joi, 25 ianuarie 2018

Aminteste-ti ca ai in suflet



Exista o ''poveste'' deosebit de frumoasa, ''Odata ca niciodata a existat un Suflet mic, care i-a declarant lui Dumnezeu : Stiu cine sunt ..Si Dumnezeu a raspuns : Ce-mi spui este minunat ! Si cine esti tu ? Si Suflet raspunde fericit - Eu sunt LUMINA ! Dumnezeu a zambit cu drag , Ai dreptate, Esti intr-adevar LUMINA. Povestea continua, dar, am dorit sa spun ce detinem inauntrul nostru. Asa ca dragilor Dumnezeu, ne-a oferit acest dar minunat, de care trebuie sa avem mare grije. El este inauntrul nostru. Numai ca noi am uitat, sau nu am crezut ca este adevarat, si cand totusi am aflat, ignoram acest adevar. Dar nu se poate ignora la nesfarsit, pentru ca el ne da semnale in permanenta, isi face simtita prezenta, doreste sa ne ajute in drumul vietii noastre. In zilele de astazi, cand avem tot felul de informatii false, de parerile gresite de existenta noastra, nu ne dam seama ca fericirea este data de Dumnezeu, care se afla in inima noastra. Nu putem spune ca nu este adevarat, acest lucru il spun cei care nu au simtit prezenta Lui Dumnezeu in inimile lor. Viata nu este deloc usoara, ne ofera tot felul de experiente, si poate unele mai grele decat altele. Cu toate acestea, putem face fata la tot, avem tot ce ne trebuie, numai ca va trebui sa ajungem sa intelegem , sa constientizam, ca nu suntem singuri si are cine sa ne indrume, sa putem face fata tuturor incercarilor. Pentru acest lucru, va trebui sa muncim, sa ajuncem la acel punct. Sub niciun motiv nu trebuie sa uitam de inima noastra, de Sufletul nostru, unde gasim iubirea , fericirea si oaza de liniste deplina. Sa nu uitam ca suntem Ingeri trimisi de Dumnezeu sa experimentam.

Namaste !

F

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu