luni, 1 ianuarie 2018

Gandeste pozitiv



O sa spuneti, am auzit acest lucru de nu stiu cate ori, si cum sa gandesc asa, cand eu am o multime de probleme, cand in familia mea este mereu cearta si discutii, cand prietenii mei, au o alta parere, si pana la urma nici nu stiu daca da rezultate aceasta gandire pozitiva ? Sunt doar niste ganduri, si nu am omorat pe nimeni. Acest lucru sa-l credeti voi, cei care nu stiti ce pot face acele ganduri negative. Daca ati fi curiosi si ati avea rabdare sa urmariti gandirea voastra, macar o zi, ati vedea ca la un gand negativ, vin si altele,  tot asa de negative, si unele dintre ele, va provoaca chiar la rautati. Daca nu credeti, fiti atenti si veti constata chiar voi acest adevar. Nu credeti ca ar fi bine, sa faceti o mare schimbare si sa ganditi pozitiv? Sa fiti veseli, sa ascultati muzica de calitate, sa fie armonie si intelegere in casele voastre, sa va separati de toti care au astfel de gandire ? Cu ce va ajuta acesta stare de tensiune, de neantelegere ? Este adevarat ca in viata avem situatii asupra carora nu avem control, dar este tot adevarat ca unele lucruri le facem cu mana noastra. Pana si cercetarile din diferite domenii recomanda gandire pozitiva, randamentul realizarilor este mult peste asteptari. Consolideaza-ti increderea in tine si incepi sa gandesti pozitiv, inlocuieste cuvintele ''nu pot, nu vreau, nu stiu, nu am incredere,'' cat ai fi de inversunat , dar cu rabdare si perseverenta , vei reusi. Schimba aceste cuvinte negative ''eu, pot si chiar vreu, eu stiu, si cu siguranta voi reusi '' Nu este  o rusine, toti asa am facut, pas cu pas. Apreciaza tot ce este pozitiv la tine, si realizeaza ca poti mai mult de cat crezi. Toate aceste sunt in lumea in care traim, dar daca veti dori sa faceti schimbari profunde cu voi, veti ajunge sa fiti in legatura, cu Spiritul vostru, cu Dumnezeu, si atunci veti primi indrumari si ajutor in problemele voastre. Ei va asteapta, nu ii lasati sa va astepte.

Namaste !

F

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu