vineri, 5 ianuarie 2018

Arta de a trai , parte din legea atractiei

        


Acum la inceput un an nou, este bine pentru fiecare om, sa afle si sa stie , si  sa tina cont, de faptul ca  ceea ce gandeste, ceia ce face si felul in care se poarta, poate avea o influenta imensa asupra starii lumii intregi. Nimic nu este intaplator in acest univers, caci daca ar fi asa,ar fi haos.

  Mi-a fost dat in aceasta viata , sa “gust” pe rand , si sa experimentez, tot felul de ipostaze ale vietii…. Ce inseamna sa fii copil neinteles si obligat prin batai repetate sa devin docil si sa ma aliniez si integrez in  aceasta lume. … ce inseamna sa fii alaturi de cineva pe care il iubesti si in care crezi , si totusi sa fii atat de singura…. Ce inseamna sa fii tradata …. Ce inseamna sa fii trezit si sa traiesti intr-o “haita” de adormiti, care abia asteapta cu orice prilej sa te aduca inapoi pe “calea cea dreapta” …. si exemplele pot continua, caci viata si Dumnezeu, ofera atat e multe ipostaze.

  Fac parte dintre oamenii aceia, care, pentru orice nu este cum ar trebui in lumea lui, nu invinovatesc sau arunca vina pe cei din jur, ci primul gand, este de fapt un sir de intrebari retorice; “Oare care este gresala mea? ce nu este in regula cu mine? unde gresesc?” …  Ma analizez si iar ma tot gandesc si incerc sa inteleg.

…. Si mi-am dat seama!

 Dorinta mea este atat de arzatoare, incat nu fac decat sa chem la mine doar starea de DORINTA si nimic mai mult ! Am trait o dorinta perpetua care in timp , a pierdut speranta.

 Totdeauna cand  alergi dupa ceva , acel ceva, nu va face decat sa se  indeparteze si mai mult de tine…. La fel ca si intr-o relatie intre doi oameni; cand il strangi cu latul cum se spune pe celalalt sa il aduci si sa il legi cat mai strans de tine , nu faci decat sa il alungi , nicidecum sa ti-l apropii.

  La fel ca intr-o rugaciune catre Dumnezeu, NU vei primi ceea ce ceri si nu poti avea nimic din ceia ce vrei, asta deoarece chiar cererea ta este o afirmatie a faptului ca nu ai. Afirmatia este ceia ce vei primi.  Stiam acest lucru si eram atenta la felul in care afirmam si formulam rugaciunea dar, niciodata nu m-am gandit ca acelasi efect ar avea si dorinta mea launtrica.

  Daca nu eram atenta la mine , daca nu m-as fi analizat, as fi suferit profund, inca o data, si inca o data ,  ba poate as fi ajuns la concluzia ca poate nu am eu noroc sau …. cine stie ce gand  nebun mi-ar fi venit din durere.

 Un lucru este cert acum pentru mine si este la fel de adevarat pentru orice om;

 Nu poti avea pace si liniste in jurul tau daca tu insati esti tot un freamat;

 Nu poti avea armonie in jurul tau , atata timp cat nu pui punct acolo unde trebuie

 Nu poti avea pe cineva in viata si in preajma ta, atata timp cat tu iti doresti singuratatea, sau, simti lipsa unei fiinte in preajma ta;  Avand sentimentul de lipsa , este clar ca “ceva” esential iti scapa in intelegere , si nu faci decat sa atragi singuratatea.

 Nu poti avea iubirea cuiva , daca tu nu darauiesti iubire.

  Ca sa ai parte de o viata plina de armonie, pace si iubire , mai intai tu insati trebuie sa le ai , sa le triesti, ca sa le poti darui , pentru a putea mai apoi sa le primesti la randul tau din partea cuiva ; nu poti sa fii egoist si sa doresti ceva ce tu insati nu ai de unde sa daruiesti;  asa cum nu poti sa-l cunosti cu adevarat pe Dumnezeu , atat timp cat tu ti-ai facut o parere si crezi ca il cunosti deja ;  niciodata nu esti singur cu adevarat , caci esti parte din ToT si Totul esti si tu. Reactia intregului fata de tine, este chiar cea a Universul creat de Dumnezeu , care este drept si nepartinitor…nu tine cu nimeni si nu ia partea nimanui oricine ar fi .



  Sunt atat de multe de spus pe aceasta tema, atat de multe aspecte ale aceluiasi subiect si in acelasi timp lucrurile sunt atat de simple … Incercati sa intelegeti aceasta lege a unversului  si sa o aplicati in toate aspectele vietii voastre. Incercati si simțiți-vă cat mai profund sinele vostru și energia pe care sentimentele o aduc in legatura cu fiecare aspect al vietii. Respirați profund și găsiți pacea voastră interioară. Ceea ce gandesti, ceea ce faci si felul in care te porti, pot avea o influenta imensa asupra starii lumii intregi. Am dorit sa impartasiesc si voua din cunoasterea la care am ajuns. Poate va fi de folos cuiva …candva…

Multumesc inger minunat. Multumesc Doamne pentru intelepciunea la care am ajuns!

   Namaste

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu