duminică, 28 ianuarie 2018

Cum sa ma educ singur




Aceasta dorinta si hotarare pe care o vom lua, este in urma unei analize foarte serioase pe care o vom lua si intelege, ca dorim altceva de la viata. Ca simti in interiorul tau ca ai alte dorinte, ai alte posibilitati sa te manifesti, si sa traiesti in aceasta lume. Am ajuns in punctul cand intelegem ca nu putem lasa mintea sa faca ce vrea ea, am ajuns in punctul cand realizam ca nu avem de ca sa-i judecam pe cei din jurul nostru, am ajuns in punctul  cand intelegem ca dorim sa traim intr-o alta lume, o lume noua pe care ne-o construim noi dupa princiipile si Legile Divine. Am ajuns in punctul cand inteleg ca eu sunt prioritate numarul unu, fiecare cu alegerile lui, am inteles ca pot mai mult sa fac cu viata mea, ca nimeni, nici macar familia mea nu ma poate opri din calea evolutiei mele. Stiu ca pot fi ajutat in momentul cand intampin anumite greutati, ca voi fi indrumat sa iau hotararea cea mai buna mie. Inteleg ca in permanenta lucrurile se schimba, ca va trebui sa accept aceste schimbari, si tot timpul am lucruri noi de invatat. Noile invataturi vin in functie de unde ajung eu cu evolutia mea, cu intelegerea mea. Importat este ,sa facem fata tuturor situatiilor care ne apar in viata noastra. Lucrati la visele voastre si datile viata.

Namaste!

F

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu