joi, 27 aprilie 2017

CE SA ALEG ?







Am libertatea de-a alege!  Dumnezeu mi-a dat aceasta libertate !

                    Se chiama LIBERUL   ARBITRU .

Cand am aflat de liberul arbitru , mi-am pus intrebarea;

       “Daca Dumnezeu  mi-a   “scris in frunte”   cum se spune, ceia ce va fi, si se va petrece in viata mea , atunci ? eu, … ce sa fac cu liberul arbitru ???...

Si apoi a venit si urmatoarea intrebare ;

      “Daca Dumnezeu  “mi-a scris in frunte”  ceia ce se va petrece cu mine si in viata mea pas cu pas inca inainte de nastere, si totul este predestinat  a se petrece, atunci ….. PACATUL meu  ..VINA mea care este ?”



   Traind , cautand raspunsuri , am fost calauzita  si apoi simtind pe propria-mi piele, am ajuns la  “a sti” . Ingerii m-au calauzit si am gasit raspunsuri la intrebarile mele.

  Nu este nici un pacat … nu m-am nascut in nici un pacat. M-am nascut ca orice  copil , dragalas si cu suflet curat. Am invatat ceia ce mi-au aratat cei mari . Viata m-a facut sa pun la indoiala multe din cele invatate de mine ca fiind adevaruri. …si am cautat adevarurile mele.

    Acum cred  si stiu, ca Dumnezeu  ma calauzeste pas cu pas , prin Sinele meu , si prin Ingerii sai.  In functie de felul in care eu ALEG sa gandesc , sa fac sau sa simt, in diferitele imprejurari  din  viata , Universul creat de Dumnezeu  cu legile lui divine, imi raspunde.   Sinele meu  imi scoate in calea vietii iar, intamplari la care eu nu am avut o alegere tocmai potrivita cu lumina divina.

   Din acest motiv de exemplu , cineva care uraste, are parte la nesfarsit de acelasi gen de trairi in viata lui. Pana cand nu invata si nu alege drumul catre lumina , viata lui va fi un adevarat  cosmar.  Iarasi , unul care este sarac , va fi tot sarac pana va invata sa nu mai fie , calic si zgarcit.  Unul care este bogat , va fi tot nefericit , pana va invata sa pretuiasca iubirea si nu banul. …si tot asa fiecare.

   Nu conteaza cat de evoluat sau mai putin evoluat este un suflet. Intelepciunea se capata in timp. Important este pe ce drum  ALEGI  sa mergi, care sunt alegerile tale, reactiile tale, faptele tale ca om  si catre ce anume vrei sa mergi ? Lumina sau intuneric?

  Lumea din jur s-a transformat in IAD datorita alegerilor noastre ca oameni. Pamantul moare incet cu fiecare floare , pom si brazda . Clima se razbuna si ea si face ravagii. Dispar animale , pesti si pasari…soiuri intregi.

Si  ce fac oamenii ???

  Pe tot  mai multe bloguri se spune ca se asteapta stelarii, sa coboare , sa vina sa faca ei ordine in aceasta lume. Se tot spune iarasi,  ca vin energii tot mai inalte si ca uite acum , acum, sarim pe noul pamant in 5D.

Treziti-va oameni buni !  Ganditi !  Apelati la logica !

    Daca  astea sunt alegerile noastre ca oameni … cine credeti ca ar INDRAZNI sa calce LEGEA  DIVINA  lasata de Dumnezeu?  venind aici  sa faca ceva contra vointei noastre ca oameni?  Este adevarat ca au inlaturat  ei multe pericole care veneau asupra noastra , asupra pamantului dar,  lumea o schimba fiecare , incepand cu el insasi . 

   Cand viata e tot mai complicata  , caci, SUNT  TOATE  SEMNELE care arata ca defapt  vibratiile sunt tot mai mici , cum puteti crede ca alegerile voastre sunt bune ? si ca va apropiati curand de 5D ?

Mai sunt unii , care  nici nu vor sa auda vorbindu-se despre nimic , caci la biserica parintele le spune ca e de la satana totul.  Foarte bine ! Fie cum doriti voi !

DAR….cand va purtati urat , cand sunteti  rai, cand omorati in numele lui Dumnezeu, cand ridicati arma sau pumnul asupra celui de langa voi , sa va aduceti aminte de capitolul ala din Biblie numit “Apocalipsa” , unde se spune foarte clar ca ;

 “ Doar cei blamazi, cu inima curata plina de iubire, vor mosteni pamantul”

  Aveti grija ce alegeri faceti , ce ganditi , ce vorbiti, ce fapte aveti , caci  in  mana  voastra  va  este si viata . …”Nimeni nu stie cand va fi acel ceas “.  Ganditi si alegeti lumina si pe Dumnezeu  ACUM , caci atunci ,  in acel ceas, va fi mult prea tanziu sa mai regretati!


Namaste

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu