marți, 11 aprilie 2017

Discutii chat partea 2



F: cand am intrat pe blog si s-au facut citiri ,aveam 4D.. 9:19 PM

: ne afecteaza maxim locul unde suntem acum 9:20 PM

: suntem in subdimensiuni,iti dai seama ce nenorocire 9:20 PM

F: nu stiam mare lucru ,era mai mare ca la altii ,unii erau cu 5-6 D 9:20 PM

F: SA STI CA MA FRAMANTA TREABA ASTA ... 9:21 PM

F: si mereu spun ,hai ca puteti ,faceti un efort ,mergeti pe calea evolutiei ..si ce mai zic pe acolo 9:22 PM

: eu nu pricep ce ne-a aruncat in asa ceva 9:22 PM

M: imi dadeam si eu cu presupusul,si am intrebat si la pendul,cica din cauza constiintei mici a pamantenilor suntem in subdimensiuni 9:22 PM

F: sti ca te-am intrebat pe mail ,exact asta ,cum am ajuns aici 9:23 PM

: pana si eu cand mi-am citit constiinta pe la inceputul anului o aveam 6D 9:24 PM

: m-am mirat 9:24 PM

: asa mica? 9:24 PM

: eu cred ca si din tot felul de chimicale care se dau ,zapaceste mintile ,si asa vai de ele ,,darele astea ale mortii,fac ravagii 9:24 PM
: acum de curand aveam vre-o 3 D,rusinica pentru mine ca se pare ca am picat in cap si l-am pierdut de tot J) 9:25 PM

: din cauza ca suntem unde suntem ,ne-a afectat maxim 9:25 PM

: iti dai seama ca suntem in Umbral,adica in iad ca si dimensiune? 9:25 PM

: am facut vizita iadului cu tot cu planeta 9:25 PM

: sa sti ca da 9:26 PM

F imi dau seama si nu stiu cum vom scapa de aici 9:26 PM

: este cerul plin uneori de dare ale mortii 9:26 PM

: pai noi suntem constienti,dar sa ii vezi pe cei inconstienti 9:26 PM

F: aici ,incep de dim.si aproape toata ziua avioanele dau tot felul de chimicale 9:27 PM

F: am facut Cruce pe ei de la capat ,sa taie toata otrava data de ei 9:28 PM

: bine ca macar crezi ca are efect,dar ma indoiesc 9:29 PM

: pe mine Crucea ,ma ajuta in tot ce fac 9:29 PM
: asa este ,dar acolo este vorba de chimicale 9:30 PM

F: asta am vazut ,chiar daca nu pe lunga durata ,dar rezolva , 9:30 PM

F: sti ce spun ,,Cruce de foc ,arde tot cu focul tau ,TOTTTTTT 9:31 PM

: eu cred ca o sa avem parte de lucruri foarte rele 9:32 PM

: am o presimtire ca se va intampla ceva rau in anii ce vin 9:32 PM

F: la inceput ,imi venea in minte Crucea de fier si atunci m-am prins ca nu vor sa spun Crucea de FOC si asa a fost ca acum ,chiar arde 9:33 PM

: cred ca si discutia asta o salvez,poate mai pricepe cineva ceva
:ar fi frumos sa se mai intre pe chat cum faceau inainte,ca subiecte de discutie sunt destule
:uite cum am gasit noi acum
F:sunt dar oamenii nu mai intra
F:avem ce discuta,problema este sa se intre
:poate vorbim de biserica si cum manuieste ea problema zilele astea de Paste
:gata si cu discutia de acum
:Namaste tuturor celor ce vor citi
F:namaste

2 comentarii:

  1. Buna ziua,
    Ce se intampla ? discutiile de pe chat, le citim aici? nu putem participa la ele ?Da-mi te rog parola adevarata, caci am inteles ca ai pus alta. Eu ma numesc Monica si sunt bunica, de aceea ma semnam " bunica". Am cele mai bune intentii, vreau sa comunic cu persoane care gandesc ca mine.
    Cu dragoste te imbratiseaza bunica Monica
    o zi buna sa ai

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna ziua

      Sigur ca puteti sa participati la discutiile de pe chat,si parola nu sa schimbat,este aceiasi

      ea este ceralbastru000

      Ștergere