miercuri, 12 aprilie 2017

Chat partea 3



Mariana: eu consider ca biserica este cea vinovata de randuiala acestei lumi ASTAZI ! 3:31 PM

Maria: categoric ca da 3:31 PM

Maria: este un stat in stat,dar prea putini realizeaza asta 3:31 PM

Mariana: si ce ma ingrozeste , este ca lumea , in marea ei majoritate ....asculta inca de biserica 3:31 PM

Maria: sigur ca da,categoria batrani 3:32 PM

Mariana: cu cat le este mai greu , dau fuga sa mai plateasca ceva acatiste 3:32 PM

Maria: intr-o zi nu or sa mai aiba pe cine spala la creier 3:32 PM

Mariana: lasa ca sunt si tineri cu gramada 3:32 PM

Mariana: asta e dureros 3:32 PM

Maria: peste 50 de ani o sa fie amintire trista a umanitatii,ca nu vad eu tinerii sa se poarte ca batranii de acum,cu mostenirea lor trecuta 3:32 PM

Maria: capul il purtam pe umeri in ideea de a si gandi cu el,sper ca pe viitor vor fi mai multi ganditori decat preluatori 3:33 PM

Mariana: am incercat sa vorbesc celor de pe langa mine despre ideile mele ,,,sa le impartasesc ce cred eu 3:33 PM

Maria: cred ca a iesit urat de tot 3:34 PM

Mariana: mi s-a dat cu " Flit" cum se spune imediat 😃 3:34 PM

Maria: te cred,nici nu puteau sa faca altfel,asa sunt ei
Mariana: nu vor sa gandeasca un milimetru mai alaturi dar asa pe de alta parte , au tot felul de ganduri rele si negere 3:35 PM

Maria: ideea este ca daca avem cap sa il mai si punem la gandeala,dar putini o fac 3:36 PM

Mariana: si apoi se duc la icoana , pupa tot , aprind o lumanare ...acasa cica mananca post ...si aia a fost 3:36 PM

Maria: nu ar fi nimic sa fie adormire,dar sa fie in aceasta adormire frumos 3:36 PM

Maria: nu avem frumos deloc 3:36 PM

Maria: vai,faza cu credinta este de tot rasul 3:36 PM

Mariana: pai nu te poti supara pe un om daca nu stie ...te superi atunci cand vezi in el RAUTATE 3:37 PM

Mariana: aia deranjeaza de-a dreptul, mai ales cand o unple si de aroganta maxim 3:37 PM

Maria: am vazut cum se pun pe pupat prin biserica,inchinaciuni,si​ ei sunt de fapt niste chestii care habar nu au de credinta,tin de niste ritualuri si atat,plus ca isi aduc aminte de Dumnezeui cand vine Pastele,Craciunul,cand mai moare cineva,sau cand au nevoie pentru nunti,botezuri,etc,ce credinta,nu stiu ce este aceia 3:38 PM

Mariana: si considera ca dreptatea e doar a lui si el detine adevarul

Mariana: asta am tot incercat sa spun mereu ...ritualul e doar un ritual ! 3:39 PM

Mariana: Acel HAR de care am mai auzit vorbindu-se , nici macar nu au ideie de unde vine 3:39 PM

Maria: da 3:40 PM

Mariana: eu cred ca harul il are un suflet curat , care vorbeste sincer lui Dumnezeu 3:40 PM

Mariana: dar la noi 😃 este firesc sa vorbesti lui Dumnezeu si sa te tot rogi , dar daca cumva spui ca ti s-a raspuns intr-un fel la rugaciune esti considerat NEBUN😃 3:42 PM

Mariana: iar daca ajungi si vorbesti cu sinele tau ...esti catalogat ca schizofrenic 3:42 PM

Maria: pai nu ai inteles jocul de aici,unii au dreptul sa aiba cica har,tu daca gasesti propriul adevar si nu esti cineva,un popa ceva acolo,nu esti luat in seama,sau si mai rau ajungi de te arata cu degetul,si iti mai fac si rau
Mariana: da , am inteles asta cu multa durere 😊 asta este 😊 lasa ca vom gasi o cale si noi cei care mai judecam 😊 ne vom gasi linistea printre ei , cei multi 3:44 PM

Maria: speram 3:45 PM

Mariana: cine vrea sa auda si sa inteleaga , va fi calauzit fara sa isi dea seama, ca ingerii nu dorm 3:45 PM

Mariana: totul este sa isi doreasca si sa faca primii pasi , ca drumul li se va asterne in fata 3:46 PM

Mariana: eu am simtit asta si am inteles clar uneori ce alegeri sa fac spre binele meu 3:47 PM

Maria: pana la urma toata lumea o sa invete drumul,numai ca va dura 3:48 PM

Maria: o sa treaca timp mult pana vom vede schimbari 3:48 PM

Mariana: si daca ne gandim , si Isus a zis : " Cereti si vi se va da! Bateti si vi se va deschide " 3:49 PM

Maria: nu cred ca stiu multi ce contine biblia 3:49 PM

Mariana: multi stiu dar interpreteaza aiurea 3:49 PM

Maria: am incercat sa public postare cu postare biblia sa vad cat interes exista,sa sti ca nu au intrat decat maxim 100 pe acel blog,deci spiritual nu exista 3:50 PM

Maria: prea putini interesati 3:50 PM

Mariana: cuvintele de mai sus de exemplu, sunt luate ca inbold de a merge la biserica si de a te alinia ei 3:50 PM

Maria: nu trebuie aliniere cu nimic,asta este ideea,trebuie ca fiecare sa isi gaseasca calea,nu cai alese de altii 3:51 PM

Mariana: nici decum ca o cautare a sufletului tau
Mariana: sigur ca nu trebuie o aliniere... fiecare are drumul sau
Mariana: chiar daca toti merg in aceiasi directie , fiecare are drumul sau si obstacolele lui personale 3:53 PM

Mariana: macar de ar citi oamenii si ar incerca 3:53 PM

Maria: speram ca unii se mai trezesc totusi


va asteptam pe chat 





parola ceralbastru000

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu