duminică, 23 aprilie 2017

De vorba cu DUMNEZEU




Cum vorbeste Dumnezeu si cui?
  - EU , Dumnezeu, vorbesc cu toata lumea. Tot timpul. Intrebarea nu este , cu cine vorbesc;  Intrebarea este, CINE MA ASCULTA!...
  EU comunic mai rar prin cuvinte, cea mai obisnuita forma prin care eu comunic , o reprezinta sentimentele. Sentimentul este limbajul sufletului.Daca vrei sa stii care este adevarul fata de o anumita situatie, gandeste-te, ce simti fata de ea.
 EU mai comunic si prin gand si folosesc adesea imagini vizuale.
 Problema este una de discernamant. Dificultatea consta in a face diferenta intre mesajele de la Dumnezeu si datele venite din alte surse. Mie imi apartin  Gandul vostru cel mai innalt, Cuvantul vostru cel mai Clar, Sentimentul vostru cel mai Maret.  Orice alceva de mai mica valoare NU provine de la mine.
   Cel mai Innalt Gand , este totdeauna acel gand care contine BUCURIE.
   Cele mai Clare Cuvinte sunt acele cuvinte care contin ADEVARUL.
   Cel mai Maret sentiment este acel sentiment pe care -l numiti DRAGOSTE.
BUCURIE , ADEVAR , DRAGOSTE.

Cu cine comunica Dumnezeu?... Cu oameni speciali  in momente speciale?
   - Toti oamenii sunt speciali. Multi oameni cred ca Dunmezeu comunica in moduri deosebite si numai cu oameni deosebiti. Acesta indeparteaza masa de oameni de la responsabilitatea de a auzi mesajul MEU, cu atat mai putin de a-l primi,  si le permite sa ia de bun cuvantul altcuiva in orice privinta.   Ascultand ceia ce alti oameni cred  ca M-au auzit pe Mine spunand, voi nu mai ganditi DELOC.  Acesta este cel mai MARE  MOTIV pentru care, pe plan personal, unii oameni se INDEPARTEAZA  de mesajele Mele. Este mult mai usor sa acceptati  interpretarea si spusele  altora , decat sa incercati sa interpretati  mesajul pe care-l primiti voi.

De ce unii oameni par sa auda mai mult din comunicarile Tale?
      - Pentru ca unii oameni VOR sa asculte, vor sa auda, vor sa ramana deschisi chiar daca ceia ce primesc,  pare inspaimantatoar  sau  gresit.

Trebuie sa-L ascultam pe Dumnezeu si atunci cand pare gresit ?
    -Mai ales atunci cand pare gresit. Daca voi credeti ca aveti dreptate in toate privintele, ce nevoie mai aveti sa vorbiti cu Dumnezeu? Actionati asa cum stiti, dar observati ca,  de cand sunteti , tot asa faceti, si uitati in ce hal a ajuns omenirea. Numai ce intelegeti voi vi se pare corect, deoarece ”CORECT” este un termen pe care-l folositi pentru a desemna ceva cu care sunteti deacord.  Deci , ceva v-a scapat.  Singurul mod de a face un pas inainte este acela de a va pune intrearea;
 “ Ce s-ar intampla daca tot ceea ce am considerat ca este “gresit” este defapt  “correct”!  -   Orice mare savant face asta. Exact de asta este nevoie acum. Nu poti sa-L cunosti pe Dumnezeu, pana nu ai incetat sa-ti mai spui ca-L cunosti deja pe Dumnezeu.  Nu poti sa-L auzi pe Dumnezeu, pana nu incetezi de a crede ca L-ai auzit deja.  Nu pot sa-ti spun Adevarul Meu, pana cand tu nu incetezi sa-Mi spui Adevarul tau.

Dar daca Tu ai face ceva care ar scoate in evidenta adevarul asupra  a ceia ce esti fara nici un dubiu?
   -… ar fi totusi unii care ar spune ca este de la diavol, sau pur si simplu din imaginatia cuiva.  NU , Dumnezeu NU se arata ca Dumnezeu in sine, sau prin observare  exterioara, ci prin experienta interioara, si IL  vei simti in launtrul tau, in inima ta. Daca ai nevoie de o revelatie , nu poti sa o ai , pentru ca, insusi actul de a cere, este o afirmatie a faptului ca ea lipseste, ca nimic din Dumnezeu nu se arata acum. Gandul tau este creator, iar gandul si cuvantul tau sunt extrem  de eficiente in a da nastere realitatii tale, a  realitatii vietii tale.

Vrei sa spui ca daca ne rugam  pentru ceva, de fapt indepartam acel lucru de noi?
  - Aceasta intrebare a fost pusa de secole si tot nu ati auzit raspunsul. NU vei primi ceea ce ceri si nu poti avea nimic din ceia ce vrei, asta deoarece chiar cererea ta este o afirmatie a faptului ca nu ai. Cand spui si  afirmi  ca vrei un lucru, cererea ta actioneaza pentru a produce exact aceasta experienta – dorinta - in realitatea ta. Cu cat ceri cu atat nu vei avea.
  Rugaciunea corecta nu este rugaciunea de cerere , ci , rugaciunea de recunostinta!
Cand ii multumesti lui Dumnezeu inainte pentru ceea ce alegi sa traiesti in realitatea ta, in fapt, recunosti ca aceasta exista acolo de fapt ca este posibila si este ca si implinta. Recunostinta este astfel cea mai PUERMNICA   AFIRMATIE  in fata lui Dumnezeu.  Este o confirmare ca, inca dinainte sa ceri , EU ti-am raspuns!
De aceia , NICIODATA  SA  NU  IMPLORI!... APRECIAZA!... MULTUMESTE!

Doamne, si daca eu nu pot fi cu adevarat recunoscator pentru ceva ce nu exista?
   - Credinta. Daca ai credinta cat un bob de mustar vei muta muntii. Orice vei alege , daca vei alege in Numele Meu , asa va fi. Toate rugaciunile nu sunt altceva decat afirmatii. Fiecare afirmatie, fiecare gand, fiecare sentiment, este o rugaciune si este creator - se va manifesta in realitatea voastra.
   Nici o rugaciune nu ramane  fara raspuns.
Cand ai sa intelegi ca cererea insasi nu este necesara, caci EU stiu dinainte ce doresti caci sunt in tine, nu ai sa o mai faci. Atunci rugaciunea ta va fi o rugaciune de recunostinta.
   Rugaciunea nu este deloc o cerere, ci o afirmatie a recunostintei pentru CEEA  CE  ESTE.
  Daca tu crezi ca Dumnezeu este cel care creeaza si care decide toate lucrurile in viata ta , GRESESTI !  Dumnezeu este observator, si gata sa te ajute, dar nu asa cum gandesti tu. Tu singur creezi viata pe care o traiesti prin liberul tau arbitru pe care ti l-am dat .
                             
Multumesc Doamne pentru tot ce am aflat , pentru tot ce am invatat astazi.
Multumesc pentru viata mea fumoasa si fericita.
Multumesc pentru iubirea si abundenta in care traiesc.
Multumesc ca ma calauzesti cu ingerii tai.
Multumesc ca ma tii la pieptul tau, si ma bucur vesnic de Lumina si Iubirea TA.
Namaste

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu