luni, 10 aprilie 2017

Chat,discutii cu cititorii





Antal: ce credeti voi de sarbatoarea Paste,cum trebuie ea tinuta?
Antal: Eu am o parere foarte proasta despre aceasta sarbatoare,nu imi place omorul de animale.Este inuman ce se intampla ,pentru ca am vazut cu ochii mei cum animalele sunt de fapt afacerea din curtea celor ce le cresc,nici macar nu le vad ca pe niste fiinte.Este de.a dreptul barbar sa omori pui de animale,sunt copii,dar cine ii vede asa,vede cineva inocenta din ochii acelor animalute?

Antal: nici vorba de asa ceva

Antal: tare mult as vrea sa intelegeti ca sunt fiinte,nu ceva ce luati de pe raft,o marfa,trebuie macar sa aveti respect pentru acele suflete

Antal: nu cred,si nici nu voi crede vreodata ca Iisus a impus o asa sarbatoare,mai ales ca El este de fapt mielul sacrificat,nu animalele ce sunt sacrificate ca idee acum ,simbolic

Antal: cam atat pe tema asta cel putin din partea mea,pentru ca sunt multe de spus,si nu sunt prea agreate de pleava cu capul spalat ,cu gandul doar la mancat

Antal: scuzati ,dar chiar asa este,nimeni nu vede adevarul,sa facut din sacrificiul lui Iisus tot un sacrificiu perpetuat an de an

Antal: atat am avut de spus

Antal: tu ce parere ai Arol?

AROL: Pastele o zi obisnuita,nu reprezinta ce stie toata lumea ,care nu vor ,sau asa au apucat ca obicei din batrani

AROL: adevarul ca cunoastem foarte multe lucruri care ne sunt ascunse

AROL: nu

Antal: adevarat ,nu cunoastem adevarul despre Paste

Antal: stim ce stim de la batrani,asa sa mostenit,nimeni nu gandeste

AROL: este mai degraba inventia bisericii

Antal: intr-o zi o sa aflam adevarul

AROL: care asa au tinut omenirea in ascultare

Antal: in Italia Papa a spus clar ca sa nu se mai sacrifice miei de Paste,dar oare cati renunta la masa de Paste pe baza de miel?

AROL: eu ,DA

Antal: eu nu am mancat niciodata miel

AROL: poate este un inceput de marturisire

Antal: nici nu as putea

AROL: macar in ultimele clipe sa spuna adevarul

AROL: ca sigur stiu ,despre ce este vorba

Antal: ar fi frumos,dar traim totusi intr-o lume involuata,cam greu sa se spuna un adevar de cei corupti,sau cei de conduc

AROL: eu am mancat miel sau ied , copil fiind ,ca asa faceau parintii

Antal: nu putem judeca copii,dar adultii da,ca ei duc traditiile mai departe corupand si tinerii la lucruri ce nu trebuiesc facute
AROL: in momentul cand am inceput sa inteleg ,m-am oprit si eu ,plangeam mult ca imi taiau pe iedutul meu drag

AROL: si inghiteam cu noduri ,pe prietenul meu

Antal: adevarul este ca daca ai suflet ti se rupe sa vezi macelul,dar cati gandesc cu sufletul si nu vad o mare friptura in fata ochilor in loc de un suflet frumos ce ii este curmata existenta,o marfa nimic mai mult

Antal: eu sper sa contientizeze cati mai multi,si sa renunte la acest festin de Paste,nu de alta,dar Pastele inseamna viata,inviere dupa durere si moarte,de ce oare o tin tot cu moarte oamenii nu inteleg

Antal: treziti-va oameni buni,lasati macelul pentru cine nu are cap

AROL: mereu mi-am dorit sa traiesc intr-o lume unde traim cu totii in armonie si fara sa ne mancam unul pe altul

Antal: sper ca asa va fi cel putin nu departe de timpul de acum

AROL: nu mai spun ca acest macel si altele pe langa el ,vor scade vibratia acestei planete

Antal: sa putem sa ne bucuram de sarbatori,nu sa macelarim animalele,trebuie sa se treaca pe un festin altul decat ce este acum.Sunt de acord sa se manance oaie,dar sa fie animal batran,cele ce sunt aproape de finalul vietii,asa macar nu suprimi o viata ce trebuie traita

Antal: categoric ca acum de Paste suntem jos de tot ca si vibratii,si ca si constiinta

Antal: doar nu crede cineva ca o avea constiinta mai mare de 1D daca mananca miel,si vibratia corpului mare,intunericul este in ei toti,pentru ca intuneric mananca

AROL: este ca si cum ti-ai omora propiu copil ,eu asa vad
         
Antal: eu cred ca am spus suficient,tu Arol daca mai ai ceva de spus te rog sa spui,si vom continua postarile si cu alte subiecte .Puteti sa intrati si voi cititorii pe chat sa puneti intrebari si sa comentati ce pareri aveti voi depre subiectele in discutie.

AROL: pe strada nu auzi vorbind ,decat de unde ai luat miel ,cu cat l-ai cumparat ?
Antal: foarte urat

Antal: nu mai are niciun farmec Pastele

AROL: nici nu se incearca a avea farmec ,cu cat mai multa friptura sau ce o mai fi preparat din miel cu atat mai bine

AROL: si mai multi bani in buzunarele altora ,pe suferinta mieiilor ,nu realizeaza ca se hranesc cu acea suferinta

Antal: ce negativitate o fi acum de Paste nici nu imi imaginez

Antal: aveti grija ca asa se pierde o constiinta,facand prostii,adica prin inconstienta

Antal: cam atat pe subiectul acesta

AROL: bine nu va fi in acest ritm

Antal: omorati cat mai putin,si bine o sa va fie

Antal: Namaste

AROL: Namaste

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu