marți, 18 aprilie 2017

VREAU ca sufletul meu sa fie LIBER !





Astazi muncec cu mine , cu mintea mea, sa inteleg , cum sa reusesc sa fac in asa fel, sa nu o mai las  sa ma domine , sa imi umbreasca sufletul.

  Vreau ca sufletul meu sa se simta liber si neangradit  de nimeni si nimic…. Sa iubeasca si sa manifeste iubirea daca  asta simte , sa se innalte daca asta doreste sau sa zaboveasca  in fata unor lucruri  daca  este nevoie.

   Nu vreau ca mintea sa fie cea care il orienteaza  catre ce vrea ea.

   Il las , si ii ascult indemnul  si soapta  pe care mi-o spune in inima, caci el imi vorbeste prin  sentimente.

   Am mare grija ca mintea sa nu dirijeze  ea , sau sa ii dea imbolduri  pentru  ce crede ea ca i-ar place ei si este frumos si bun.

  Am grija ca nici orgoliul sa nu cumva sa vorbeasca si sa aleaga in locul meu pe negandite, fara sa imi dau seama.

    VREAU ca sufletul meu sa fie LIBER !

Chiar daca sufletul meu iubeste , vreau sa nu se simta legat . Iubirea pentru  acea fiinta sa il intregeasca nu sa il schilodeasca…. Sa ii dea aripi nu sa il inlantuiasca. In acest fel , nu fac rau nici celui iubit , nu ii devin povara , iar fericirea va fi deplina, mai ales daca este o iubire impartasita.

   Pentru asta am sa folosesc mintea, doar ca sa vad , doar ca sa ma bucur de aripile si zborul sufletului meu in innalt.

   Lumea cu zbuciumul ei , cu problemele de fiecare zi , le consider ca sunt  doar o parte din décor, …décor pe care nu il las sa-mi afecteze sufletul. Asta o voi pune pe minte,... sa  aiba acest crez.

   Voi avea  grija de mintea mea !  Ea imi  poate inlantui viata ! Ma poate face sa dau o importanta prea  mare cui nu merita sau sa ma simt nefericit chiar si fara motiv. Poate creia falsa impresie ca acelea sunt sentimnetele mele .  Mintea induce anumite stari si conduce functiile corpului, dar,

are si o putere nebanuit de mare totusi . Eu trebuie sa invatat sa o cunosc si sa  o domin. Pot sa fac asta caci sunt OM. Fac pas cu pas, tot ce este necesar caci;

    VREAU ca sufletul meu sa fie LIBER !


N.M.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu